Szkolenie Tajnych Agentów
Gra terenowa
o grze
Gra terenowa – Szkolenie na Tajnych Agentów
Szkolenie na Tajnych Agentów to propozycja dla pragnących świetnej zabawy w drużynach. Czekają na Was nietypowe wyzwania, gdzie każdy uczestnik będzie miał okazję sprawdzić się jak dobrym agentem jest lub może się stać.
Cała grupa zostaje podzielona na drużyny, które zawalczą o tytuł najlepszych tajnych agentów 2020!
Zadaniem każdej z ekip jest dotarcie do punktu zadaniowego, a tam należy wykonać określone zadanie jak najlepiej. Wyzwania ukierunkowane są na współpracę i budowanie zespołu. Będą zadania na kreatywność, logiczne myślenie jak i na sprawność fizyczną.
Zabawa wpasowana pod dostępny teren. Czekać będzie na Was 10 przeróżnych wyzwań o różnym stopniu trudności. Po zebraniu punktów każda z drużyn zgłasza się na linii mety, a tam po podliczeniu punktacji ogłaszamy najlepszą drużynę tajnych Agentów 2020!
Chwila dla fotoreporterów, moment na podziękowania, można uronić łze szczęścia.
Wyzwania jakie Cię czekają
- Liny
- Produkcja mocy
- Tor Przeszkód
- Tajniacy
- Labirynt na wodzie
- Mierzenie prędkości
- Łucznictwo
- Giga Kalambury
- Lasery i lustra
- Linowy Tor Przeszkód
- Ruchowy Głuchy Telefon
CENNIK
20 – 50 osób
4500 zł netto
50 – 70 osób
7500 zł netto
70 – 100 osób
9500 zł netto
w cenie:
– 5-10 stanowisk ( ustalane indywidualnie)
– Obsługa animatorów
– Prowadzący wydarzenie
– Nagłośnienie
– Nagrody dla zwycięzców
Przygotowane konkurencje
Zmierzyć długość lin bez użycia miary:
Drużyna ma za zadanie rozplątać liny znajdujące się na wyznaczonym polu oraz zmierzyć sumę ich długości. Uwaga drużyny mają do dyspozycji tylko to co mają przy sobie by zmierzyć ich długość bez użycia profesjonalnych miar.
Produkcja Watów na rowerach:
Uziemiony rower wraz ze specjalnym urządzeniem do pomiaru mocy to kolejne zadanie dla drużyny. Uczestnicy w określonym czasie muszą uzyskać jak największą moc wykręconą na rowerze lecz tu trzeba uważać: gdy pedału roweru zatrzymają się, urządzenie automatycznie się wyłącza co powoduje utratę wyniku i rozpoczęcie wykręcania od nowa! Ekipa musi znaleźć sposób na ciągłość kręcenia ponieważ by wynik był zaliczony, każdy uczestnik musi mieć wkład w wykręconą moc jadąc na rowerze.
3 osobowe spodnie – tor przeszkód:
Próba sprawnościowa. Drużyna ma do pokonania Tor przeszkód, który muszą pokonać w specjalnych 3 osobowych spodniach. Tor zostanie podzielony na kilka części tak by każda 3 osobowa ekipa zmierzyła się z innymi przeszkodami.
Tajniacy:
Przekaż hasła drużynie za pomocą tajnego kodu! Kto weźmie odpowiedzialność za przekazanie haseł? Kto weźmie na siebie ciężar ostatecznej decyzji? Drużyna ma przed sobą ułożony zestaw losowych słów. Wybrana przez drużynę osoba ma za zadanie przekazać słowa, które ma na swojej liście tak by drużyna odgadła je w jak najmniejszej liczbie prób. Niestety ich tajny agent może użyć zaledwie jednego słowa oraz liczby, która oznacza z iloma słowami kojarzy mu się dane słowo.
Kalambury giga kredkami dla drużyny:
Popularna gra w kalambury tylko z jednym małym zwrotem akcji: uczestnicy rysują na kartce za pomocą 2 metrowej Kredki! Zadanie dla uczestników jest proste. Odgadnąć jak najwięcej haseł. Wybieramy 2 osoby do wspólnego rysowania haseł natomiast reszta drużyny musi odgadnąć o co chodzi. Jedno małe drgnięcie i cały rysunek może się mocno zniekształcić dlatego bądźcie czujni!
Labirynt na wodzie, papierowy statek napedzany dmuchaniem przez rurke:
Drużyna ma za zadanie utworzyć papierowy statek, który ma przebyć trasę na wodnym basenie z przeszkodami. Uwaga Statek ten może być napędzany jedynie przez dmuchnięcia. Każdy uczestnik ustala swoje miejsce na torze i od danego momentu musi jak najszybciej przedmuchać Statek na linie mety.
Mierzenie prędkości:
Sportowe wyzwanie: Na uczestników czeka specjalna bramka, a za nią miernik prędkości. Przed Wami próba mierzenia prędkości rzutu, serwisu, Kopnięcia i kilku innych! Każdy ma tylko jedną szansę z danym przyrządem sportowym dlatego upewnijcie się kto jest najlepszy w danej dyscyplinie i ma szanse na najlepszy wynik!
Łucznictwo:
Tajny agent musi strzelać precyzyjnie to podstawa! Czasem warunki nie pozwalają na użycie nowoczesnej broni i tu w grę wchodzi klasyczny łuk. Czekają na Was stanowiska łucznicze, gdzie sprawdzimy Waszą precyzję. Dodatkowo! Dla odważnych czeka zadanie za bonusowe punkty.
Tor przeszkód linowy:
By zdobyć tajne informacje musicie drużyną przejść przez klasyczne pole pole z sznurkami, które włączają alarm. Może byłoby to proste gdyby nie fakt, że właśnie uciekliście z więzienia i wszyscy w drużynie jesteście złączeni łańcuchem przy nogach lub rękach!
Lasery i lustra:
By odblokować system alarmowy musicie doprowadzić wiązke laseru w konkretne miejsce. Macie do dyspozycji zestaw lusterek dzięki, którym doprowadzicie światło do celu. Czas ucieka, a każde drgnięcie lusterka może zmienić kąt odbicia wiązki światła. Liczy się Współpraca, precyzja oraz logiczne myślenie.